Jak znaleźć optymalną pozycję do spania dla lepszego wypoczynku

Jak znaleźć optymalną pozycję do spania dla lepszego wypoczynkuUzyskanie zdrowego, efektywnego snu jest niezbędnym czynnikiem dla ogólnego dobrego samopoczucia. Brak snu może powodować różne problemy zdrowotne i mieć wpływ na twoje codzienne samopoczucie i motywację. Zły sen może również być niebezpieczne i doprowadzić do wypadku z powodu senności za kierownicą i nieuwaga podczas obowiązków opieki nad dziećmi. Jednak istnieją sposoby, aby poprawić swój sen, i znaleźć wygodną pozycję do snu jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów, aby szybciej zasnąć, spać, i zmniejszyć lęk.

Dlaczego Pozycja Snu Jest Bardzo Ważne

Znalezienie odpowiedniej pozycji do spania dla potrzeb poza tym, sylwetka i stan zdrowia może się poprawić ilość i jakość snu otrzymasz. Pozycja do spania może być ważne z różnych powodów, zwłaszcza, gdy chodzi o wyrównanie kręgosłupa i uniknąć bólu pleców lub szyi. Gdy śpisz w takim położeniu, że kładzie nacisk na kręgosłup lub umieszcza swoją szyję w nienaturalne położenie, możesz skontaktować się niespokojnie i budzi się z bólu i bólu, które wpływają na ciebie w ciągu dnia.

Prawidłowa pozycja snu również może zmniejszyć lęk i chrapanie, który może również przerwać głębokiego snu potrzebujesz, aby zrelaksować ciało i duszę. Silny chrapanie może prowadzić do bezdechu sennego, który przerywa wzorców oddychania i może utrudniać dopływ tlenu do organizmu i mózgu. Ponieważ może to spowodować daleko idące problemów medycznych z biegiem czasu, znalezienie komfortowego i zdrowego snu pozycji, może pomóc poprawić ogólny stan zdrowia.

Porozmawiaj najpierw z lekarzemPorozmawiaj najpierw z lekarzem

Zanim spróbować różnych pozycji do snu, może chcesz, aby umówić się na spotkanie z lekarzem lub specjalista centrum snu. Te specjaliści pomogą ci zrozumieć, jak zły sen wpływ na państwa zdrowie psychiczne i fizyczne i może być w stanie polecić pozycji do snu, co przyczyni się do spokojnego snu. To może być szczególnie przydatne, jeśli już cierpisz na chroniczny problem medyczny, który wpływa na uzyskanie wysokiej jakości wypoczynku. Wiele chorób może przerwać sen i sprawi, że coraz trudniej zasnąć.

Specjaliści snu może wykonać szereg testów, aby dowiedzieć się, jakie pozycje snu najlepiej pomóc. Mogą również zamówić wpisów od terapeuty, aby dostać się do źródła problemu ze snem. Więcej informacji można zapewnić ich, tym bardziej skuteczne będą ich wyniki mogą być, jeśli chodzi o znalezienie wygodnej pozycji do snu dla ciebie.

Rozważyć Aktualna Pozycja Do Spania

Możesz być sabotować własne odpoczywać, spać w takiej pozycji, że tworzy skurcze mięśni, ból mięśni szyi i ból w plecach od rana. Jak idziesz spać, należy zwrócić uwagę na położenie swojego ciała i jak to może wpłynąć na ciebie, jeśli będziesz zasypiać w ten sposób. Pisarz, jak śpisz i dokonać świadomego wysiłku, aby zmienić, mogą poprawić swój wypoczynek i pozostawi czuć się bardziej wypoczęty rano.

Zmienić Swoje Nawyki Sypialnia

Stanie zasnąć w może mieć wiele wspólnego z twojej zwykłej sypialni. Gdy leżę na plecach, opierając się na poduszki, bo oglądając telewizję lub czytając, mogą prowadzić do nasilenia chrapania i ból pleców z powodu zasypiał na siedząco. Jednak zmiana nawyków snu może pomóc Ci znaleźć dogodnej pozycji do snu.

Gdy idziesz spać, zrób im zwyczaj, aby zostawić wyłączał telewizor. Nie tylko może przeglądać ekrany przed snem stymuluje mózg i pozwoli zasnąć trudniejsze, może to mieć wpływ na circadian rytmy z upływem czasu, a nawet mogą powodować bezsenność. Jeśli czytać w łóżku pomaga się zrelaksować, ustawić timer i czytać nie więcej niż dwadzieścia-trzydzieści minut. Po tym, trzeba na twój zalecanej pozycji snu, tak, że można zasnąć w optymalny komfort.

Zmień Swoje MyśliZmień Swoje Myśli

Twoje kształty poduszkę i czuć, mogą mieć znaczący wpływ na pozycję do snu. Niektóre poduszki są przeznaczone do określonych pozycji i może przyczynić się do poprawy snu. Jeśli śpisz na boku, to szukaj ogromny wybór poduszek do tego konkretnego stanowiska, może zmniejszyć przesunięcie rdzenia kręgowego i inne pytania, które mogą prowadzić do porannego bólu.

Spokojny, regenerujący sen może być ważnym czynnikiem w utrzymaniu zdrowia psychicznego i fizycznego zdrowia. Znaleźć położenie snu, co przyczynia się taki sen może zająć trochę czasu i cierpliwości, ale na jakość snu może przynieść może być warte.

5 Powodów, Dlaczego Warto Spędzać Czas, Pracując Na Mobilność

5 Powodów, Dlaczego Warto Spędzać Czas, Pracując Na MobilnośćRuchomość stawów jest jednym z najbardziej popularnych tematów w branży zdrowia i sprawności fizycznej. Jak na ironię, jest także jednym z najbardziej zaniedbane aspektów szkolenia, co prowadzi do licznych problemów w dłuższej perspektywie. Ćwiczenia mobilność powinna być nie tylko ważne dla profesjonalnych sportowców, muszą znaleźć drogę w każdy Rodzaj trybu uczenia się, niezależnie od sportu lub waszych pragnień.

Nie pracować na swoim ruchomości stawów i ogólnej elastyczności, jak wiek i postęp poprzez swoją karierę szkolenie może pociągać za sobą liczne warunki fizyczne na drodze, nawet urazy, które można zainstalować można znacznie. Oto pięć głównych powodów, musisz poświęcić więcej czasu, pracując nad mobilność.

1. Idź do treningów silniejszy

Badania wykazały, że odpowiednio rozruchowy i pracy na mobilność jako część rozgrzewki proces może wpływać na ogólny układu nerwowego i siły mięśniowej, co prowadzi do zwiększenia siły obciążenia w trakcie treningu.[1] siewniki mobilności jest skutecznym narzędziem do poprawy ogólnej sile i kondycji fizycznej przez dłuższy okres czasu, np. na rok ciągłego uczenia się.

Śledzenie zmian w ogólną wydajność, jeśli trenujesz dla siły i wytrzymałości fizycznej, wskazane jest również włączenie ćwiczeń ruchomości w przed treningiem i po treningu.[2] ta czynność pozwoli ci mierzyć swoje postępy i siła atrybutu, siłę mięśni, wytrzymałość i zwiększenia mobilności odpowiednio wiertarki.

2. Zachować bezpieczeństwo i uniknąć obrażeń

Nawet pomimo prawidłowego mobilność i podgrzewanie nie jest konieczne, aby uzyskać wyższą wydajność, bardzo ważne jest, aby używać ćwiczenia mobilność jako środek zapobiegawczy przed urazami, które mogą wystąpić w trakcie cyklu szkoleniowego.[3] budowanie odpowiedniego poziomu mobilności w stawach kosztem prawidłowej rozgrzewki, można znacznie zmniejszyć ryzyko kompresji rotatorów barku, bioder i dolnej części pleców, urazy, bóle łokcia, itp.

Urazy sportowe są bardzo powszechne w fitness społeczności, zwłaszcza te warunki fizyczne, które gromadzą się i przyjść do światła przez dłuższy okres czasu. Jeśli stres siłę lub intensywnym treningu na wytrzymałość bez odpowiedniej mobilności, aby de-podkreślić przygotowanych miejscach, jesteś ustawienie się na szkody w pewnym momencie w czasie treningu.

3. Stać się bardziej elastyczne w procesie3. Stać się bardziej elastyczne w procesie

Mobilność i elastyczność-dwa różne pojęcia, jednak nie wykluczają się one wzajemnie. Przeciwnie, tworzą one jedną całość, co pomaga zwiększyć ogólną wydajność, pozostać bez urazy, i wykonywać pełny zakres ruchu we wszystkich czasach.[4] poprzez kształtowanie elastyczności i mobilności, można nie tylko zachować zdrowie twoich stawów, Ty także staniesz się silniejszy w procesie.

W związku z tym przed i po treningu powinien składać się z rozstępy, toczenia piany i миофасциальный wydanie ćwiczeń, które koncentrują się na odległych miejscach w organizmie i pomaga się zmobilizować. Z kolei, można zmniejszyć bolesność mięśni, ogólny wcisk, i poprawić swoją postawę. To prowadzi nas do kolejnego ważnego punktu.

4. Poprawia postawę

Poprzez ćwiczenia fizyczne, szczególnie trening siłowy, można zawrzeć umowę w twoje włókna mięśniowe i łącznikowe tkanki, która rośnie silniejszy i większy, ale i kurczy się wraz z upływem czasu. W wyniku niemożności wykonywania pełnego zakresu ruchu podczas treningu, lub chodzić z prawidłową postawą na zewnątrz sali gimnastycznej.

Nie tylko сутулые ramiona estetycznie nieatrakcyjne, mogą okazać się katastrofą dla długotrwałego zdrowia stawów i wpływa na inne części ciała, jak również. Podczas obracania ramionami do przodu, jesteś ustawienie się na kifozy i lordozy. Podobnie, niezdolność do mobilizacji uda się prawidłowo prowadzić do nachylenia miednicy, zapalenie ścięgna rzepki, i wiele innych warunków.

Ćwiczenia mobilność zapewni zdrową postawę podczas ćwiczenia, i co ważniejsze, w codziennym życiu.

5. Zdrową przyszłość5. Zdrową przyszłość

Wreszcie, pracując na swoją mobilność staje się jeszcze bardziej istotne z wiekiem. Nieważne, czy jesteś starszym, którzy chcą podnieść swoją kondycję fizyczną, lub młody człowiek, patrząc, aby zapewnić zdrową przyszłość, takie jak mobilność jako część codziennego życia ma zasadnicze znaczenie.

Pamiętaj, nigdy nie jest za późno, aby obejmować piętnaście minut rozbiegania, rano i wieczorem. W rzeczywistości, im wcześniej zaczniesz, tym szybciej zobaczysz postępy. Zaczniesz czuć się bardziej energiczne i prostolinijny, twój ból będzie stopniowo zanikać, a będziesz prowadzić zdrowy tryb życia w ogóle.

Szkolenie mobilność jest jednym z najważniejszych aspektów zdrowego stylu życia i zdrowego coachingu kariery, jednak często pomijany, a nawet całkowicie zaniedbane. Z tych najważniejszych korzyści płynących z nauki mobilności na myśli, nie będziesz miał żadnych problemów, zwiększając swoją wydajność i torując drogę do zdrowego przyszłości.