5 Powodów, Dlaczego Warto Spędzać Czas, Pracując Na Mobilność

5 Powodów, Dlaczego Warto Spędzać Czas, Pracując Na MobilnośćRuchomość stawów jest jednym z najbardziej popularnych tematów w branży zdrowia i sprawności fizycznej. Jak na ironię, jest także jednym z najbardziej zaniedbane aspektów szkolenia, co prowadzi do licznych problemów w dłuższej perspektywie. Ćwiczenia mobilność powinna być nie tylko ważne dla profesjonalnych sportowców, muszą znaleźć drogę w każdy Rodzaj trybu uczenia się, niezależnie od sportu lub waszych pragnień.

Nie pracować na swoim ruchomości stawów i ogólnej elastyczności, jak wiek i postęp poprzez swoją karierę szkolenie może pociągać za sobą liczne warunki fizyczne na drodze, nawet urazy, które można zainstalować można znacznie. Oto pięć głównych powodów, musisz poświęcić więcej czasu, pracując nad mobilność.

1. Idź do treningów silniejszy

Badania wykazały, że odpowiednio rozruchowy i pracy na mobilność jako część rozgrzewki proces może wpływać na ogólny układu nerwowego i siły mięśniowej, co prowadzi do zwiększenia siły obciążenia w trakcie treningu.[1] siewniki mobilności jest skutecznym narzędziem do poprawy ogólnej sile i kondycji fizycznej przez dłuższy okres czasu, np. na rok ciągłego uczenia się.

Śledzenie zmian w ogólną wydajność, jeśli trenujesz dla siły i wytrzymałości fizycznej, wskazane jest również włączenie ćwiczeń ruchomości w przed treningiem i po treningu.[2] ta czynność pozwoli ci mierzyć swoje postępy i siła atrybutu, siłę mięśni, wytrzymałość i zwiększenia mobilności odpowiednio wiertarki.

2. Zachować bezpieczeństwo i uniknąć obrażeń

Nawet pomimo prawidłowego mobilność i podgrzewanie nie jest konieczne, aby uzyskać wyższą wydajność, bardzo ważne jest, aby używać ćwiczenia mobilność jako środek zapobiegawczy przed urazami, które mogą wystąpić w trakcie cyklu szkoleniowego.[3] budowanie odpowiedniego poziomu mobilności w stawach kosztem prawidłowej rozgrzewki, można znacznie zmniejszyć ryzyko kompresji rotatorów barku, bioder i dolnej części pleców, urazy, bóle łokcia, itp.

Urazy sportowe są bardzo powszechne w fitness społeczności, zwłaszcza te warunki fizyczne, które gromadzą się i przyjść do światła przez dłuższy okres czasu. Jeśli stres siłę lub intensywnym treningu na wytrzymałość bez odpowiedniej mobilności, aby de-podkreślić przygotowanych miejscach, jesteś ustawienie się na szkody w pewnym momencie w czasie treningu.

3. Stać się bardziej elastyczne w procesie3. Stać się bardziej elastyczne w procesie

Mobilność i elastyczność-dwa różne pojęcia, jednak nie wykluczają się one wzajemnie. Przeciwnie, tworzą one jedną całość, co pomaga zwiększyć ogólną wydajność, pozostać bez urazy, i wykonywać pełny zakres ruchu we wszystkich czasach.[4] poprzez kształtowanie elastyczności i mobilności, można nie tylko zachować zdrowie twoich stawów, Ty także staniesz się silniejszy w procesie.

W związku z tym przed i po treningu powinien składać się z rozstępy, toczenia piany i миофасциальный wydanie ćwiczeń, które koncentrują się na odległych miejscach w organizmie i pomaga się zmobilizować. Z kolei, można zmniejszyć bolesność mięśni, ogólny wcisk, i poprawić swoją postawę. To prowadzi nas do kolejnego ważnego punktu.

4. Poprawia postawę

Poprzez ćwiczenia fizyczne, szczególnie trening siłowy, można zawrzeć umowę w twoje włókna mięśniowe i łącznikowe tkanki, która rośnie silniejszy i większy, ale i kurczy się wraz z upływem czasu. W wyniku niemożności wykonywania pełnego zakresu ruchu podczas treningu, lub chodzić z prawidłową postawą na zewnątrz sali gimnastycznej.

Nie tylko сутулые ramiona estetycznie nieatrakcyjne, mogą okazać się katastrofą dla długotrwałego zdrowia stawów i wpływa na inne części ciała, jak również. Podczas obracania ramionami do przodu, jesteś ustawienie się na kifozy i lordozy. Podobnie, niezdolność do mobilizacji uda się prawidłowo prowadzić do nachylenia miednicy, zapalenie ścięgna rzepki, i wiele innych warunków.

Ćwiczenia mobilność zapewni zdrową postawę podczas ćwiczenia, i co ważniejsze, w codziennym życiu.

5. Zdrową przyszłość5. Zdrową przyszłość

Wreszcie, pracując na swoją mobilność staje się jeszcze bardziej istotne z wiekiem. Nieważne, czy jesteś starszym, którzy chcą podnieść swoją kondycję fizyczną, lub młody człowiek, patrząc, aby zapewnić zdrową przyszłość, takie jak mobilność jako część codziennego życia ma zasadnicze znaczenie.

Pamiętaj, nigdy nie jest za późno, aby obejmować piętnaście minut rozbiegania, rano i wieczorem. W rzeczywistości, im wcześniej zaczniesz, tym szybciej zobaczysz postępy. Zaczniesz czuć się bardziej energiczne i prostolinijny, twój ból będzie stopniowo zanikać, a będziesz prowadzić zdrowy tryb życia w ogóle.

Szkolenie mobilność jest jednym z najważniejszych aspektów zdrowego stylu życia i zdrowego coachingu kariery, jednak często pomijany, a nawet całkowicie zaniedbane. Z tych najważniejszych korzyści płynących z nauki mobilności na myśli, nie będziesz miał żadnych problemów, zwiększając swoją wydajność i torując drogę do zdrowego przyszłości.