Jak znaleźć optymalną pozycję do spania dla lepszego wypoczynku

Jak znaleźć optymalną pozycję do spania dla lepszego wypoczynkuUzyskanie zdrowego, efektywnego snu jest niezbędnym czynnikiem dla ogólnego dobrego samopoczucia. Brak snu może powodować różne problemy zdrowotne i mieć wpływ na twoje codzienne samopoczucie i motywację. Zły sen może również być niebezpieczne i doprowadzić do wypadku z powodu senności za kierownicą i nieuwaga podczas obowiązków opieki nad dziećmi. Jednak istnieją sposoby, aby poprawić swój sen, i znaleźć wygodną pozycję do snu jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów, aby szybciej zasnąć, spać, i zmniejszyć lęk.

Dlaczego Pozycja Snu Jest Bardzo Ważne

Znalezienie odpowiedniej pozycji do spania dla potrzeb poza tym, sylwetka i stan zdrowia może się poprawić ilość i jakość snu otrzymasz. Pozycja do spania może być ważne z różnych powodów, zwłaszcza, gdy chodzi o wyrównanie kręgosłupa i uniknąć bólu pleców lub szyi. Gdy śpisz w takim położeniu, że kładzie nacisk na kręgosłup lub umieszcza swoją szyję w nienaturalne położenie, możesz skontaktować się niespokojnie i budzi się z bólu i bólu, które wpływają na ciebie w ciągu dnia.

Prawidłowa pozycja snu również może zmniejszyć lęk i chrapanie, który może również przerwać głębokiego snu potrzebujesz, aby zrelaksować ciało i duszę. Silny chrapanie może prowadzić do bezdechu sennego, który przerywa wzorców oddychania i może utrudniać dopływ tlenu do organizmu i mózgu. Ponieważ może to spowodować daleko idące problemów medycznych z biegiem czasu, znalezienie komfortowego i zdrowego snu pozycji, może pomóc poprawić ogólny stan zdrowia.

Porozmawiaj najpierw z lekarzemPorozmawiaj najpierw z lekarzem

Zanim spróbować różnych pozycji do snu, może chcesz, aby umówić się na spotkanie z lekarzem lub specjalista centrum snu. Te specjaliści pomogą ci zrozumieć, jak zły sen wpływ na państwa zdrowie psychiczne i fizyczne i może być w stanie polecić pozycji do snu, co przyczyni się do spokojnego snu. To może być szczególnie przydatne, jeśli już cierpisz na chroniczny problem medyczny, który wpływa na uzyskanie wysokiej jakości wypoczynku. Wiele chorób może przerwać sen i sprawi, że coraz trudniej zasnąć.

Specjaliści snu może wykonać szereg testów, aby dowiedzieć się, jakie pozycje snu najlepiej pomóc. Mogą również zamówić wpisów od terapeuty, aby dostać się do źródła problemu ze snem. Więcej informacji można zapewnić ich, tym bardziej skuteczne będą ich wyniki mogą być, jeśli chodzi o znalezienie wygodnej pozycji do snu dla ciebie.

Rozważyć Aktualna Pozycja Do Spania

Możesz być sabotować własne odpoczywać, spać w takiej pozycji, że tworzy skurcze mięśni, ból mięśni szyi i ból w plecach od rana. Jak idziesz spać, należy zwrócić uwagę na położenie swojego ciała i jak to może wpłynąć na ciebie, jeśli będziesz zasypiać w ten sposób. Pisarz, jak śpisz i dokonać świadomego wysiłku, aby zmienić, mogą poprawić swój wypoczynek i pozostawi czuć się bardziej wypoczęty rano.

Zmienić Swoje Nawyki Sypialnia

Stanie zasnąć w może mieć wiele wspólnego z twojej zwykłej sypialni. Gdy leżę na plecach, opierając się na poduszki, bo oglądając telewizję lub czytając, mogą prowadzić do nasilenia chrapania i ból pleców z powodu zasypiał na siedząco. Jednak zmiana nawyków snu może pomóc Ci znaleźć dogodnej pozycji do snu.

Gdy idziesz spać, zrób im zwyczaj, aby zostawić wyłączał telewizor. Nie tylko może przeglądać ekrany przed snem stymuluje mózg i pozwoli zasnąć trudniejsze, może to mieć wpływ na circadian rytmy z upływem czasu, a nawet mogą powodować bezsenność. Jeśli czytać w łóżku pomaga się zrelaksować, ustawić timer i czytać nie więcej niż dwadzieścia-trzydzieści minut. Po tym, trzeba na twój zalecanej pozycji snu, tak, że można zasnąć w optymalny komfort.

Zmień Swoje MyśliZmień Swoje Myśli

Twoje kształty poduszkę i czuć, mogą mieć znaczący wpływ na pozycję do snu. Niektóre poduszki są przeznaczone do określonych pozycji i może przyczynić się do poprawy snu. Jeśli śpisz na boku, to szukaj ogromny wybór poduszek do tego konkretnego stanowiska, może zmniejszyć przesunięcie rdzenia kręgowego i inne pytania, które mogą prowadzić do porannego bólu.

Spokojny, regenerujący sen może być ważnym czynnikiem w utrzymaniu zdrowia psychicznego i fizycznego zdrowia. Znaleźć położenie snu, co przyczynia się taki sen może zająć trochę czasu i cierpliwości, ale na jakość snu może przynieść może być warte.