Okresowe Głodzenie: Czy Można Pominąć Posiłki, Sprawi, Że Zdrowsze?

Okresowe Głodzenie: Czy Można Pominąć Posiłki, Sprawi, Że Zdrowsze?Jest w małych porcjach w ciągu dnia utrzymuje ogień naszego metabolizmu i spalanie musi nam brakuje jedzenia, nasz organizm przechodzi w tryb głodu i kopać nasze mięśnie i tkanki mózgu, aby przetrwać.

Pomijanie posiłków powoduje spowolnienie metabolizmu i o określonej wadze.

Śniadanie, to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, nigdy nie powinny być pominięte, lub osoba jest narażona na ryzyko ogromnej przejadania się w ciągu dnia, mgła mózgu i zaburzenia stanu psychicznego.

Aby utrzymać nasz organizm działa optymalnie, musimy jeść w małych porcjach w ciągu dnia dokładnie zmierzone ilości 600 kalorii lub mniej, korzystnie od “zdrowe produkty pełnoziarniste” i białek.

Będzie to również zachować nas od tego, co kiedyś straszne uczucie głodu, które wszyscy znamy, każe nam przejść w istnieniu zwierząt i jeść wszystko w zasięgu wzroku, szczególnie tort czekoladowy.

Brzmi to dość logiczne, prawda? Wierzyłem całym tego przez długi czas.

Problem: badania i doświadczenie nie poprze. W rzeczywistości, uznając, że badania naprawdę mówi o temacie okresowe głodzenie (a.do.a pomijanie posiłków) był jednym z najbardziej zwalniając informacje dla mnie osobiście na mój własny sposób na zdrowie.

Zdrowie prawda: dać jeść inne

Zdrowy rozsądek mówi, że nasze ciała potrzebują stałego zasilania, aby utrzymać stabilnie pracować i mieć stabilny poziom cukru we krwi. Chociaż to prawda, że stały dopływ węglowodanów (która w organizmie rozkłada się na glukozę/cukier) będzie utrzymać poziom cukru we krwi na stałym poziomie, to będzie stale wysokie.

Szczerze mówiąc, niektórzy ludzie udają się w odchudzaniu z systemem wypas, ale jest to trudne model do naśladowania, ponieważ wymaga stałego dostępu do jedzenia i wiele osób się w końcu okazać, że dostali się na płaskowyżu. To płaskowyżu ma duże znaczenie metaboliczne, ponieważ organizm przyzwyczaja się do stałych dostaw żywności i w dół-reguluje przemianę materii, ponieważ może liczyć na stały dopływ taką samą liczbę kalorii.

To nie jest całkiem łatwo usłyszeć w świecie, w którym przekąski i pakowanej żywności jest mnóstwo, ale niektóre badania wykazały bardzo pozytywne wyniki z diety jest ograniczenie kalorii. Zwierząt i człowieka badania o ograniczenie kalorii pokazują, że gdy kalorii zmniejsza o 30-40%, badani z reguły żyją znacznie dłużej — 30% więcej niż w rzeczywistości.

Kiedy Jesz, Jedz SadłoKiedy Jesz, Jedz Sadło

Co może jedynie przypadek ograniczenie kalorii i w małych porcjach, z wyjątkiem jednego, że każdy chude Dieter wie: podmiotu (zwierząt i ludzi) byli nieszczęśliwi i wykazywały objawy depresji i rozdrażnienia.

Kiedykolwiek czułeś, że droga na diecie? Niestety, badania wykazały, że korzyści ogólne ograniczenie kalorii również diety o niskiej zawartości tłuszczu, często polecają odchudzanie. Tłuszcz zawiera więcej kalorii na gram, więc to jest logiczne źródła, aby zmniejszyć. W badaniach naczelnych, wycinanie tłuszczu i diety cholesterolu powoduje problemy, w tym naczelnych bardziej okrutny. Ciało naprawdę są niezbędne tłuszcze do setki procesów w organizmie, dlatego przy ograniczeniu kalorii staje się ograniczeniem tłuszczów, problemów zdrowotnych nie było.

Jeśli istnieje sposób, aby wykonać wzrost długości życia korzyści z ograniczenia kalorii, nie pomijając prawdziwe jedzenie lub żegnając się z stek na zawsze? Na szczęście istnieje!

Zalety okresowe głodzenie

Okresowe głodzenie dotyczy głównie okresowo zmniejszając lub eliminując spożycie żywności na określony okres czasu. W badaniach często jest to robione w sposób alternatywny-rozładunkowy dzień, chociaż istnieje wiele sposobów, aby włączyć post. Kiedy pierwszy raz usłyszałem o nim, okresowe głodzenie, wydawało się, że w przeciwieństwie do wszystkich rad dla zdrowia, jakie kiedykolwiek słyszałem. Wyłania się badanie pokazuje, że głodówka nie jest zagrożeniem dla ogólnego zdrowia, ale on rzeczywiście ma wiele korzyści dla zdrowia.

Oto niektóre z największych zalet pomijanie posiłków:Oto niektóre z największych zalet pomijanie posiłków:

Okresowe głodzenie dla nowotworu i profilaktyka chorób serca

Badania wykazały, że korzyści ograniczenie kalorii może być odbierane w sposób, oprócz zmniejszenia ogólnych kalorii (szczególnie ciąć smalec) i niektóre inne metody mogą być bardziej skuteczne. Jedno z badań wykazało, że gdy laboratoryjnych zwierząt pozwolono swobodnie jeść w każdy inny dzień, są w rzeczywistości zużyte taką samą ilość kalorii, jako grupa, że pozwolono swobodnie jeść każdego dnia. Różnica polega na tym, że grupy, które pościli przez cały dzień wykazały większą trwałość, wysoka odporność na choroby i poprawia wrażliwość na insulinę.

Badania na ludziach też to pokazuje, że kiedy ludzie pościli w inne dni nie tylko pokazywali takie same korzyści, jak grupy ograniczenie kalorii, ale również wykazały zwiększoną zdolność schudnąć i poprawić w wieńcowej kierowej choroby współczynniki ryzyka. Badań (jak ten) nawet wykazał zmniejszenie proliferacji komórek nowotworowych u badanych, którzy praktykują okresowe głodzenie, i inne badanie wykazało, że alternatywny rozładunkowy dzień doprowadziły do poprawy przyjmowania chemioterapii u chorych na raka i wysoki poziom leczenia.

Jak włączyć okresowe głodzenie

Jeśli chodzi o głodówki, nie ma jednej metody, która będzie lepiej dla wszystkich, ale jest kilka ważnych czynników, które sprawiają, że post jest bardziej skuteczne i korzystne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *